میدونم نمیای...
دختری از دیار عشق
درباره وبلاگ


سلام ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدید.بهتون بگم اینجا نظر اجبااااااااااااریـــــــــه!!!

پيوندها
Alone
+18
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دختری از دیار عشق و آدرس pink-panther.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 132
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 26427
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
sanaz

آرشيو وبلاگ
فروردين 1391
اسفند 1390


 
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 14:25 :: نويسنده : sanaz

میدونم نمیای...

 


 

میخواستم حرفمو بت بگم

بت گفته بودم وقتی بری میگم

اما وقتی که جرئت گفتن و پیدا کردم دی دیر شده بود

اومدم اینجا تا بهت بگم

میخوام بگم غمی که میگفتی توی چشمام میبینی مال چیه

عزیزم گلم غمم به خاطر توئه

اخه خیلی از هم دور شدیم

اخه دیگه تو اون ادم سابق نیستی

یه جور خاص نه عاشقونه نه معمولی دوست دارم و داشتم و خواهم داشت

که به خاطر این دوست داشتن خیلی کارا کردم

از عشقم از همه ی زندگیم از دلیل نفسهام گذشتم تا خندتو ببینم

از هر کسی هر حرفی به خاطر دوستی با تو شنیدم

جلوی هر کسی خرد شدم

با گریه هات گریه کردم

به یادت خندیدم

توی اوج تنهاییهات همیشه فوفو پیشت بود

یادته سرتو میذاشتی رو شونه هام گریه میکردی؟

محکم بغلت میکردم

تو گوشت میگفتم تا من هستم گریه نکن؟

اروم مثل گهواره تکونت میدادم تا اروم شی؟

یادته تو گوشت میگفتم دوست دارم؟

بادته توی چشات خیره شدم و چی بهت گفتم؟

یادته باهام چی کار کردی؟

یادته چه جوری تمام شب رو زیر بارون گریه کردم؟

بهونتو یادته؟

یادته گفتی نمیتونی به خواهشی که ازت شده نه بگی؟

پس چه طوری به من نه گفتی؟

چه طوری تونستی با گریم بخندی؟

چطوری تونستی فراموشم کنی؟

چطوری تونستی بگی ازم فرار میکنی؟

چطوری تونستی خردم کنی؟

حالا میفهمی غم توی نگام مال چیه؟

حالا میفهمی چرا فوفو با جمع میخنده و چشاش گریه میکنه؟

به خاطر اینکه دی مجبور نباشی ازم فرار گنی

به خاطر اینکه دی مجبور نباشی به خاطرم ناراحت باشی

یه ناراحتیه دروغین

از تو به خاطره خودت گذشتم...

از مهم ترین چیزم توی دنیام تا الان...

انقدر دوست دارم...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: